Helgen + Måndag

Shuuu ! , I Fredags så var jag med Alex i stan. Vi gick runt o sånt. Sen så köpte vi julklappar o gjorde olika sakjer. I lördags så var det Lucia. På dan så träffade jag Magda , Cissi , Sara och Amanda i Mcdonalds. De åt typ frukost elr nåt sånt. Efter det så åkte jag hem till Magda. Där så stannade jag inte så länge för sen så ålte jag hem till Karolina , de hade Lucia o det. Där så gkorde vi olika saker .... , Och igår så var jag med Ida på grönan , haha roligt , blev helt snurrig o mådde inte bra :P men vi hade ändå skojigt :). Idag så var det tråkig . lång dag i skolan. Frst så orkade jag inte gå upp , och det gjorde så jag missade bussen så jag kom sent till skoolna. Men som tur så var vår lärare också det . Och efte lunch så hade vi science o dubbel matte. Men vi arbetade bara i 15 min i science , för Mr .Ram bråkade med Isaak i 25 min typ såå det var skönt. Ajuste , köpte en ny bok idag , NEéw Moon , 2 delen av Twlight , och den är väldigt bra , specielt på engelska :) . O det är så skönt att vi inte har nåt plugg , tittar baara på filmer o sånt i skolan , och det är bara 3 dar kvar innan lovet börjar  , skönt !

Hörs senare , P

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0