Julafton och Juldagen

Heej ! Igår så var det Julafton :) , väldigt mysigt. Först så åkte vi till Täby , hälsade på min mormor o resten av familjen. Där så åt vi julmat och öppnade klapapr och sånt. Fick pengar , presentkort, väska , smycken , filmer , böker , parfym o andra saker :). Efter det så åkte vi hem för en stund ,  kl 9 typ. Och efter det  så åkte vi till några kompisar som bor vid Stureplan, där så fick man också några klappar. Idag så hade vi gäster hemma. Åt mat , prastade o sånt . fick då också en julklapp ;P. Imorn så ska jag till stan och shoppa typ, de har REA nu :D , och så skulle jag kolla på nån ny mobil , för min har helt gått sönder so ...

Just nu så kollar jag på nån film som heter L.A Confidenatal elr nåt sånt , den är väl bra :S , Och längtar tills lördag. Ska gå p´å bio med några kompisar , på Yes man , alla säger att den är skit rolig , så ska se den :)

Måste kila nu  , xoxo Patricia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0