Funny Friday ;)

Hejsan :) Idag så har det varit en helt härlig och galen dag ! I skolan så kom RFSL o pratade om bögar och sånt och sen så var det en äcklig sak i skola nsom hände idag , låg en binda med blod i våran korridor ,, gud vad äckligt ! Sen efter kolan så gick jag o grillade med Elin , Josefine , Magda , Sara , Cissi , Amanda , Lilian , Adrian , Viking och Leo ! Det var så varmt och roligt ;) Grillade korv , bröd och små marshmellows :O Men åt inget för typ alla korvarna var råa :P. Så eftersom jag och Magda var hungriga så åkte vi in till Kungshallen och gick och åt där :) Och där så träffade vi Karro . Vi gick runt och kolalde i affärer typ och såg en jätte gullig väska som jag ska nog köpa senare ;) Och så följde vi med när hon gjorde hål i öronen i SOUK  :) .Efter det så åkte vi typ hem och sen så skulle vi gå på bio . Vi gick på "The Uninvited" !!! Med Janice och Veronika , så vi var typ 5 pers vid 9:30 ;) Men måste säga att den var skitbra !!! Det är nog en utav de bästa skräkisar jag har sett !! Rekomenderar den verkligen !! Haha och sen så hände det en sak :P När jag och Magda skulle säga hejdå till Karro så kom det ut en gamaluteliggare elr nån från en sån där toa , ni vet och så kom han bara ut och så började vi skrika och springa , och på vägen så möte vi en anna gubbe ! Hah var värsta effecten fån filmen !

Åhhh älskade verkligen den ;)



Kommentarer
Postat av: M A X I N E

Den verkar fett bra! :O

2009-04-25 @ 13:12:36
URL: http://zini.blogg.se/
Postat av: patti

Jepp , den äger !! :D

2009-04-25 @ 16:37:00
URL: http://patriciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0