Grönan !!

Hello :) Föråt att jag inte har skrivit idag , men ver på Grönan idag med Sara, Magda och Amanda !!! Åh vi åkte Insaine först !! :O Omg , den var skit rolig !! Åkte upp o ner och allt :P . Mne det dåliga var att det var fullt där , så vi hann bara åka 5 saker :( . Men när jag och Magda stod i kön för Katapultten så träffade vi 2 små guliga killar !! Åhh man ville bara gå fram och kram de , så gulliga var de , och den ena kunde inte stänga den där grejen som håller dig fast , awww :) . Och sen så var det nån käring som såg när Amanda och Sara ville gå och ställa sig med oss, och så började hon skrika på oss :@. Men sen så åt vi glass och träffade massa med människor som vi kända ;) Och så var vädret härligt ! Men nu så måste jag göra min science läxa och öva till matte provet som vi har imorn , åhh orkar verkligen inte ... Pussar , Patty <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0