MACPAC Day

Hello :) Sitter och skriver från min mumys dator för min har pajat :( åhh längtar tills jag får en ny dator , om jag får en då :P Men iaf , så var det fredag igår och då så sov jag hos Magda :) Fast efter skolan så var jag med Magda , Sara , Cissi , Amanda och Victor. Först så gick vi o åt i Kungshallen eftersom alla var typ hungriga och så satt vi där ett tag. Efter det så gick och åkte till Västertorp där vart Victor bor . Vi träffade hans gulliga hund Daisy och några huliganaer typ haha ;) . Det var roligt iaf. Senare så drog alla hem men jag Magda , Sara och Wiktor gick på bio :) Vi gick o såg "17 again" och den var rollig och så hade vi en bra utsikt eftersom vi satt på balkongen ;) Och idag så vaknade vi runt 10 och kollade på "Blood Diamond" och "Batman : The dark Knight" :) Kom hem för typ 2 timmara sen och så är det nån liten pojke som skirker "HAHAHAHA" utanför mitt hus .... weird . Och så ska jag kanske träffa några kompisar idag , senare på kvällen ;) Hhahha juuuuste , glömde att säga att i Onsdags så gick vårt blandalarm och det var nån unge som tryckte på det , så vi var tvungna att gå ut och slapp lektioner ;)

Kram Patricia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0