mYSIG LÖRDAG OCH SÖNDAG !

Hej allihopa ! Igår så var det Lördag och då var jag med magda hela dan !! Kom till henne vid 12 men skulle egentligen komma 2 men blev så . Först så åkte vi och gjorde en sak och sen så åkte vi och handlade mat för påsken , som är idag ( GLAD PÅSK !) . Efter det så gick vi hem till henne. Men efter ett tag så åkte vi in till stan . Var vid Kungstregården och satt där  :) Sen så var vi i Taco Bar vid Stureplan för vi var hungriga , men vi slösade väldigt mkt prngar på barqa mat ! Vi ville ta nåt som vi inte brukar ta , men det var bara äckligt , så vi gick till donken efter det ....Men sen så träffade vi Sara . så vi åkte till Djurgården och hade det väldigt mysigt. Satt vid vattnet och sånt :) Och jag älskade vädret som var igår !! Det var 18 grade och sol !! Så härligt !!Och idag så var jag och åt på Haselbaken ;) Var där och åt Påskbord elr nåt sånt med familjen och andra , var typ 25 pers :P Och kom hem för typ 1 timme sen , så jag ska plugag snart för har mkt o göra :( SO och Svenskan :P Orkar verkligen inte nu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0