Weekend

  Hej , sorry att jag inte har skrivit på¨länge , börjar bli lite dåligt men ska ta tag i det och måste bara börja skriva bättre ! Men iaf så ska jag skiva om min hemg nu. I Fredas så var jag på klubberiet , med några vänner , hah var väl okej där. Men sen så hände det nåt hemskt som jag tror att alla har säkert läst det på andra bloggar. Det var en tjej som dog , ett tåg körde och hon var under en sån där tunnel under perongen ... Hemskt.
  I Lördags så var jag på stan och shoppade lite , sen så tog jag det lungt. Och igår så var jag med Magda :) Först så gick vi och åt på Taco bar och gick runt vid stan o pratatde och sånt. Men sen så skulle vi åka till Täby för vi ville köpa Jelly Beans som typ bara finns i nån affär där. Men iaf , så åkte vi från Östermalm till Danderyd med M´s brorsa som hade en cykel med sig. Och så fick vi gå , men sen när vi gicka av på Danderyd så såg vi att bussen som vi skulle ta gick om 20 min , så vi struntade i det och gick tbk till spärrarna ..Men när vi skulle gå ut så var det nån gamal fett gubbe som satt där vart man visar biljeten och började snacka om att man inte får ha cyklar och sånt och att han skulle polisanmäla oss , han trodde att vi hade plankat med cykeln från Östermalm , asså omg ! Och så kunde vi inte åka och så var vi fast i surburbia shit hole , fanns ingenting där ju ...Vi prövade också att ta bussen men vi fick inte gå på den heller ... Gud vilka problem vi hade , och så hade vi bråttom för vi skulle hinna med på bio på "Fast and Furiouse" Hah men det blev en härlig dag ;) och fimen var också bra :) , Men idag så ska jag ta det nog lungt , måste plugga , har religion läxor att göra så ... But i´ll see you guys later ! <3



           Our lovely jelly beans ... som vi aldrig fick tag på ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0