What a day !!

Hejsan :) Har haft det väldigt mysigt och roligt idag :) . Först så träffade jag Alex vid 2 - tiden vid Öster och så gick vi runt i stan och åt och sånt :) Sen så ringde Magda och frågade om vi ville grilla med henne och det kunde vi inte motstå ju ;) Men innan vi träffade henne så hade jag och A en liten piknik vid Humlan , och pratade och sånt :) Sen vid 5 så träffade vi Magda och Maxi :) Vi åkte först till Dagsliv och Prisextra för att köpa mat och en grill och sånt annat skit , och sen så åkte vi till Lillian skogen och grillade där :) Hahha gud vad roligt vi hade det ;P Drack Burn  , åt mat och grillade marshmellows !! Men sen så blev det så mörkt och kallt där , för hade bara på mig en tunn jacka :P Och så hände det en liten olycka med mig ... Men bara några vet om den ... ;P Och jag hoppas att de inte säger nåt , right gilrs ;) ? Men det var läskigt på kvällen , för vi var tvungna och gå genom skogen och så var det så mörkt :O . Och kom hem för nån timme sen , och har nyss badad och tvättat håret för luktade rök och shit från grillen , tss :P , men ska grilla igen på Torsdag men då  blir det Djurgården som gäller ! Men just nu så ska jag kolla på det nya avsnitet från Gossip Girl , ha en mysig kväll/natt <33



                                  En bild från förra året när jag grillade med Maggie , utanför hennes hus :) memories ;)



Kommentarer
Postat av: M A X I N E

Hahaha! "en liten olycka" XD <3

2009-04-07 @ 23:03:59
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0