Fredag the 13th !

Hello babes ;) ! Sorry att jag har haft en dålig uppdatering men har inte haft tid och så har min internet inte funkat , men sånt händer ju :) . So lets go back in time. I tis så var jag hemma eftersom jag var sjuk :( men gick till skolan på ons för vi hade spanska prov . Och igår så hade vi inga lektioner eftersom vi hade Friendship day , så kallad vänskaps dagen :P hade olika avtiviteter och på rasten så fick man bullar och varm choklate :) mmm gott ...Och idag så är det FRIDAY THE 13TH !! hah men hade lite otur på matten , eftersom nån viss människa höll på med mig ( n u know who!) så fick jag flyta på mig , och sitta brevid Mr. Midgley , not fun at all ... Men efter skolan så hängfde jag med Ida , var i stan åt mat , och gick runt o sånt :) men ska åka tillbaks sen för ska gå på Friday the 13th idag :O hoho !! Camp Crystal Lake is waiting 4 us ...

Ha en rolig Fredag , Patty :)




Hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0