Onsdag

HEJSAN :) Kollar just nu på 6an på "Bourne Identity" har sett den flera gånger men skadar väl inte o kolla på den igen ;) idag så har det varit en vanlig dag i skolan , fast tråkigt med dubbel science , revision .. men mr.ram var ändå rolig idag , hehe Fight or Flight :P . IDg efter skolan så var jag iaf med ida. Elr först så var hon på hemsprråk så fick åka til min mammas jobb och sen så träffade jag henne kl 4 . Vi gick på bio och såg " I talet lyser stjärnorna" heh fast vi fick vänta i 2 timmar innan den började ,så vi åt upp alla våra snacks typ , som vi alltid gör och lyssnade på musik. Fat filmen var väldigt bra , åhh Tsatsiki var så gulllig ;) naww ,he. Haha och så var det nåns mobil som ringde och så så nån " VA fan , fuck you !!" hehe , och så grätt alla också , kunde höra när folk snyftade :P men ska läsa klart min eng bok nu , har 2 kapitel kvar , så det är inte så mkt men iaf ,

Ciao , Patricia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0