Rolig Torsdag !

Heej  , idag så träffade jag ida :) men på morgonen så försov jag mig :P jag la mig halv 4 igår ( elr idag ?) och så vaknade jag halv 1 och skulle träffa Ida halv 2 , fast träffade henne 2 ist , så blev bra in the end :) Först så gick vi på Espresso House o fikade , mums :) och efter det så gick vi runt i massa affärer och sen så gick vi på bio :) haha filmen var tråkig , men sj´krttade iaf för den var så tråkig ( i´m weird sometimes :P ) men det var min dag ;) ajuste , har ajg sagt att jag har fått en ny ipod .) yess indeed !

PEACE ,


Kommentarer
Postat av: idapida

hahaha aa filmen va lite sådär mne man garva iaf haha :)

2009-02-28 @ 23:37:11
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: patti

hha i know , right :P vi skulle ha gått på nån annan , dåligt val vi gjored ...

2009-02-28 @ 23:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0