Same old boring Monday

Hello alla läsare ;)  idag så var det väldigt tråkigt i skolan. Förmiddan var väl okej men efterniddan var jobbig , N.O  och dubbel matte :P . Kom hem för typ 1 timme sedan , och väntar tills jag ska åka på min gymnastik :) ajuste glömde o skriva vad jag gjorde igår . Igår så var jag i Kungsberget hela dan :D! Yeahy , det var skit kul !! Åkte med A , och var första gången jag åkte i år :) fast skadade mig haha , fastnad i en lift och åkte in i en skylt , heh men det roliga var att alla som ville svänga av där ramlade hela tiden :P tss och nu så längtar jag tills jag åker till Romme med skolan ;)
har bilder på när vi åkte skidor men A har de på mobilen så kanske lägger up de senare

Kramar , Patti :)


Kommentarer
Postat av: idapida

trevligttrevligt ! <3

2009-02-03 @ 19:41:04
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0