Bloody Sunday

Heej :) idag så har jag haft det väldigt tråkogt , kan man säga :P har helt enkel bara suttit hemma och pluggat typ , och kollat på tv ... inte ett dugg roligt. Morgonen började emd att jag vaknade 7:00 eftersom det brukara vara tiden ajg går upp innan jag ska till skolan , så jag stängde inte av den .. men sommande om och vaknade 11 ist , sen så ahr jag också jobbat med mitt hemkunskaps project som jag fortfarande inte är klar med eftersom min TV disstraherar mig från allt !! Jobbigt eftersom jag inte kan jbba med det nu också för ajg är inne på datorn :P och sen så ville jag värma kanelbullar som jag hade i frysen. Men hade de lite för länge ... så de brändes och blev helt svart , och så luktade det bränt i typ 3 timmar i mitt kök , men det är inte första gången jag lyckas bränna bullar , så det är sorligt , hah och det är typ det som har hänt idag , ajusste har kollat på Jumper och Twilight också idag , fast har intw hunnit sett hela filmerna , få göra det senare elr nåt. Men så har min dag varit , elr so far kan man säga , ska fortsätta jobba med mitt project , åhh kom på nyss att jag har min spanska läxa och göra , glömde det :( och ser verkligen inte emot till imorngon , har dubbel mate och N.O ewohww !! suck .
//Got to go and Study now  love Patty//          
                   



Kommentarer
Postat av: lixa

hah du + brända mikrobullar = SANT

2009-01-31 @ 21:54:38
Postat av: p

haha , men jag är inte bra på matlagning , jag kan inte ens koka makaroner rätt :P

2009-01-31 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0