BUISY, BUISY , BUISY

Heej :) har varait rätt så upptagen men skriver nu iaf ;) i Torsdags så var jag på bio med Sandra , och vi gick och såg The curios case of Benjamin Button !!! Och den var skit bra :D !! Sorlig , romatisk , dramatisk och rolig. Så rekomenderar den verkligen ;) Sen igår så var jag ute på stan med Sara , Ida , Maxine och Ariana :) roligt, var detvar i stan , åt mat i kungshallen , köpte grejer . En lyckad fredag var det iaf ;) Men idag sp var jag i stan och shoppade , köpte 2 coola t - shirts , 2 tröjor , en mössa och Twilight boken ;) mohaha har alla bökerna nu , spännande :) Nee , men nu måste jag tagga , kollar på King Kong :P .


                         

xoxo , you know you love me , Patricia < 3

Kommentarer
Postat av: lixa

åhh benjamin!! den där filmen ÄGER.

2009-01-31 @ 21:55:27
Postat av: patti

HAHHA du och din benjamin

2009-01-31 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0