I love Fridays !

Hej , idag har det varit en skön dag ;) i skolan så var det skönt , för vi hade en vikare och så fick man glass , hah så det var väldigt trevligt :) Och på S.On så hakade Sharre hela tiden på min mob, för han hade nåt program , moron :P Men efter skolan så var jag med Ida , vi gick på bio och såg Willld Chilld !!! OMG , den var helt konstig , de bara överdriver den filmen för mkt. Haha och konstigt nog så garvade vi hela tiden åt det , ironik ?! Efter filmen så var jag tvungen o gå för vi hade gäster , som gick nyss :P så det har varit en lång dag idag. Och imorgon så ska ajg först till stan med mammsen , och efter det så ska jag träffa my wonderfull maggie <3 Marvelous ! Vet inte exakt vad vi ska göra ,men vi hittar alltid på nåt , nåt oförglömmligt ;) . Och det var dagens inlägg. Imorgon är det en ny dag , och vem vet vad som kan hända , och ddet får ni läsa imorn !! (??)

Ciao , Pattii


Kommentarer
Postat av: lixa

HAHA var den bra då??

2009-01-31 @ 21:54:59
Postat av: Anonym

hah , nee elr sådär :P

2009-01-31 @ 22:19:38
Postat av: Anonym

du börja slå på din mobil när jag hacka inn

2009-02-01 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0