SLÖ

Heej :) åhh idag så har det var verkligen tråkigt ( elr igår , kl är 2 på morgonen nu då ) kunde inte sommna förrän till kl 4 på morgonen och så vaknade jag kl 2 idag .... åhh mitt system är helt fucked up , .. börjar skolan på torsdag , så måste bli normal igen . Jag är såå slö och seg idag "/ har en eng bok som jag måste göra , ett projet åå orkara inte mer o har 2 dar på mig åhh !! Men ser fram emot idag :) ska gå till stan och shoppa lite , with my mumy , hon har ju allt cash så ..he aa och sen på kvällen ska jag träffa Alexis (? ha) fika , skridskor elr nåt annat  heh , ni får läsa senere , mohaha  , ska lyssna på min ipod elr kolla på tv eftersom jag inte kan sov :@

HUGS N KISSES  // Patricia


Kommentarer
Postat av: lixa

hah konstigt text:P

2009-01-31 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0