Traveling around in Sweden

Heejsan :) Kom hem för ungefär 1 timme sedan , idag så har jag haft det väldigt kul :) Först så var jag i stan med min mumy och köpte kläder och sånt , kanske lägger upp imorn för orkar inte just nu. Och efter det så träffade jag min Maggie <3 ! Hade verkligen det roligt. Och vi åkte öveallt idag. Först så åkte vi hem till henne och försökte tänka på vad vi kunde göra , och sammtidigt så kollade vi på "18 year old virgin" ehh konstig film. Och så kom vi på att vi skulle åka till Täby centrum. Så vi gjorde det. Vi åkte dit , gick runt i olika affärer och åt och sånt. Och när vi var där så såg jag en jätte snygg apple dator. Macbook air heter den , och är silver , önskar mig en sån , kanske till födelsedan ;). Efter det så åkte vi tillbaka men vi vara tvungna och vänta i 22 min i kylan på nästa pendeltåg , jobbigt. Men iaf , efter det så åkte vi till Odenplan och tog 4an därifrån till Fältan. Vi visste inte vad vi skulle göra så , vi gick in till McDonalds för magda var hungrig , he lyssnade påmusik haha o juste , vi skrattade hela tiden !! Det är det vi är bäst på , MACPAC ;) <3. Sen så ville vi köpa godis, för det är lörad men det fanns bara äkligt godis så vi åkte till våran "egen" godis affär i Hötorget. Och där så såg vi Boel , Nora och Mischa , men vet inte om de såg oss , haha men magda sa iaf " oh sj´hit Boel , Nora o Mischa är här !" ( typ?) och så gick vi in i nån buss , som tog oss till St:Eriksplan. Och när vi var där så ringe Magda sin polska kompis , Karolina som vi träffade. Vi gick runt och gjorde saker ..Och sen så gick vi till Odenplan därifrån , och där så bjöd de på grstis mat, hehe hamburgare , pannkakor , varm korvar m.m och så gick vi o tog mat , var typ nån kyrka som bjöd på det haha :P och efeter det så åkte jag hem :). Väldigt mkt åk blev det idag iaf , men just nu så ska jag fortsätta och kolla klart på "Den gröna milen" som går på 6an.  

HUGS N KISSES , Patty


Kommentarer
Postat av: ha

2009-01-31 @ 22:21:26
Postat av: lixa

hah va mycket du gjorde!:P lägg upp kläderna se;) det ska bli kul imorrn!! längtar:D

2009-01-31 @ 22:22:56
Postat av: lixa

vad är 18 year old virgin för film??

2009-01-31 @ 22:23:41
Postat av: patii

hah ,helt konstig fil mmen rolig hah , likanr american pie filmerna :P

2009-01-31 @ 22:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0