Vad kan man säga

Heej , var ett tag sedan jag skrev men har hänt för många saker ... hann aldrig skriva nåt , men jag LOVAR  , verkligen att bli bättre på att skriva för ajg vet , jag är sämst p åuppdaterningar , but thats all gonna change ;) I helgen så hände det grejer , i fredags så var jag p åbio , var med Magda och Wiktor hah vi såg bröllops duellen. Och innan det så träffade vi Sara och Cissi i SOUK , och så handlade vi massa med chips , ostbågar , godis ,choklad och massa med energy dricker .. ha , så vi kick in på bion med våra Lidl påssar, fatta vad skumt och alla stirrade på oss , yeah....Sen i lördags så tog jag ett till hål i örat , and im very happy :D fast måste ha den typ i 6 veckor , och sen så var jag med henne typ till 7 på kvällen så var typ 2 dar med henne , tss. I söndas så gjorde jag nog inte mkt , kommer inte ens ihåg :P och i mån,tis och idag så har jag bara varit i skolan , väldigt tråkigt. Ska börja avsluta det här inlägget nu , för måste öva på min eng presentation , och så ska jag gå på bio imorn med S så ska kolla vilka filmer de spelar , hon ville gå på The curios case of Benjamin Button , men får väl se

Ciao , Patricia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0