You know I miss you ..

Heejsan :) idag så har det varit en tråkig dag fast sammdidigt en skön dag. Var lite jobbigt idag med 3 eng lektioner och dubbel S.O , blää. Men gick bra ändå. Efter skolan så hängde jag med S. Vi gick o fikade i Espresso house , very nice and mysigt ;) Imorgon så är det FRIDAY !! woho! har lite planer planerad för helgen , så det blir roligt. På lördag så ska jag kanske träffa magda :) och på Söndag så ska jag åka skidor i Kungsberget , med A :D det är alltid lika roligt där  , hehe , nee men nu måste jag dra vidare , har ett prov i Svenskan imorn, på ordklasser. Ajuste , hah ni skulle ha sett , utanför min skola så var det nån man som började krossa glas och allting på en bil , och han vandaliserade den totatl och tydligen så var det hans polare bil , haha måste ha gjort någonting mot hnm :P

Patty  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0