Avslutning !!

Hejsan :) Idag så hade vi avslutning !! :D Yess , äntligne !! Ock avslutningen var skit bra ;) De sjöng Halo :D Gillar den låten ;) Men efter avslutningen så gick några av oss , el många då till Söder :) . Vi gick och åt på nån buffe Dragon house vid Söder ;) Gott thai/ chine mat ! Och vi var där ganska länge och chillade och sånt för det rengnade och ingne vill gå ut :P . Hhah men sen så gav alla pengar så vi kunde köpa en present för Nick , för hans flyg skull gå kl 3 , som ni vet så har han flyttat nu till England :( men han sa att han skull komma på hösten och hälsa på så det är ju bra :) Och efter det så  åkte Leo , Linus , Amanda , magda och jag hem till magda :) Var där tog det lungt och det, för senare så gick vi alla på bio med Sara och Vikibg ;) Omg ! hahah Gud vilken film det var :O . Vi gick på "Drag me to hell" !!!!!!! och den ägde !! Hahh den var läskig , äcklig och rolig ! Hahha sen så när vi satt så hade de nåt lotteri elr nåt sånt och sen så skrev magda och jag nej och sånt så hela salongne började skratta :P och bästa repliken var ju " You bitrade me bitch!" Hahh omg ! Den var sjukt bra , ni måste gå och se den !! Men måstevarna er , man får såna där efter effekter efter bion elr hur man säger , för ingen vågade och gå hem efter filmen :P hah elr jag och maggie iaf :) Och imorgon så kmr min katt , elr jag ska vara kattvakt i 2 veckor , hah det är en nakenkatt så den ser ut som en råtta med gröna ögon :P . Men ska jag gå och dusha mig och det :) See u later ! 

Låten Halo som de sjöng ;) 


Och filmen vi såg !! :O Fick rysnigar från den ! Och hoppas att de göra alla filmerna av den , för det är en trilogy !! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0