Helgen !!!

Hej !!! Omg , förlåt fö den dåliga uppdateringen , men det har bar hänt så mkt den här helgen !! I Fredags så var i Tekniska museet med skolan , efter det så gick jag med Sara  och Alexandra , o åt i Kungshalln :) Gotti gott :) Och efter det så gick jag och Sandra hem till mig för hon skulle sova hos mig ;) Vi gjorde olika saker och sånt. Sen på Lördagen så träffade jag min mamma i stan , kpte lite kläder och 1 par skor : ) . Och efter det , kl 4 så  åkte jag upp mot tekniska , och där så träffade jag maggie , maxi , jonis, leo , adde , nick , andrew, viking och anton :) Vi åkte mot Gärdet , och där så träffade vi Sara , Cissi och Amanda. Vi hade en liten Godbye party till Nick , eftersom han ska flytta till England :( ...Men efter ett tag så kom alex och andra ..Gjorde olika saker , hah åt pizza :P och stuff. Men så kom det folk från gärde skolan , franskan och engelbrekt typ . Och då blev det kaos , allt spårade ur och det blev inget bra. Hah mangda satt vid dörren oh vaktade för det kom hela tiden folk som vi i nte kände , elr så hade de andra tagit med sig 6 kompisar och de hade tagit med sig fler och så vidare ... :P Hhah men det va kul ändå ;) Och efter det på natten så fick jag sova hos maggie :D . Vi chillade , åt mat ,eftersom vi var starving ! haha ;) Sen på Söndagen så var jag med magda :) Vi åkte till Gärde och städade efter allt  med Cissi och Sara. Och efter det så åkte vi in till Hötorget ,där vi mötte Ida :). Vi gick och åt på kungsan och gick runt. Och efter det så åkte vi hem till Max :) Där vi mötte alla som typ var med i Gärdet ;) Chillade där och lyssnae på musik och sånt :) Och efter det så träffade vi Janice och Veronika vid 7/11 . Och efter det så åkte jag till Stureplan med Ida , där så gick vi runt , åt på donken och pratade och sånt ;) 

Kunde inte sova igår , så sommande vi kl 3 och vaknae 7 , men sen så sov jag till 9. Så var väldigt trött idag i skolan , orkade med ingenting. Men vi gjorde typ ingenting, elr vi hade sovmorgon , så vi började kl 10 :) På spansakn så satt vi bara i klassen och pratade med alal och sånt.  Och på matten så  spelade vi bara spel , och så hade vi ingen hemkunskap. Och efter skola nså åkte jagh hem och sov :) . Imorgon så har vi Fotboll Tournement :P Hah , lite kul är det iaf ,  inga lektioner och vi börjar sent och slutar tidigt ! Nu när jag har skrivit så mkt så ska jag ta en pause från atorn ett tag :P . Men skriver mer senare !! Ciao <3 Och lägger in lite bilder från helgen senare ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0