Hooly schmooly guacamole!

Hej :) Kom hem för typ 1 timme sen , har varit ute och var på Grönan på NRJ in the Park ! Men sorry för så dålig uppdatering , men ska skriva lite nu ;) Men kollar just nu på nån film på 6an , Kingdom of heaven med Orlado Bloom ;) 

Tisdag : Då var det som sagt Footbal turnement :) På morgonen så rengnde det , och sen så träffade jag Cissi på tuben ;) Först så gick vi till magda , och sen så gick vi till Hagaparken , där vi spelade. Men vi var där bara 1 timme , för gräset var typ för vått , och skorna läckte , ha så vi slutade kl 11 ! Och efter det så åkte jag med Magda , Amanda , Sharre , Wibron och Sara tiill Gärdet. Där så chillade vi och smsade till en sån där grej de brukar alltid ha på mtv :P haha men det var kul. 

Onsdag : Igår så kollade vi på nån film som hette diel wave elr nåt soånt , men den är the wave , boken som vi läste ;) men vi gjorde typ ingenting , stäade våra skåp och sånt ;) Och efterskolan så träffade jag Ida och Sara en stund. Men sen så var jag tvungne och gå för skulle åka till stan och leta efter nåt som jag kunde ha på mig på avslutningen ;) Och köpte masoor med kläder ! Linnen , tröjor , klännigar , underkläder .... hah massor ! Ajuste försov mig igår också :P Vi börjar 8:40 men vaknade 9 , hah men det var så chill och typ bara 10 pers i klasen så ingen brydde sig :P 

Torsdag : Och idag så var jag först i kyrkan med kören och det , tränade för imorgon och sen s har vi bara kallat på filmer hela dan :. Men efter skolan så träffade jag Alexis en stund :) Vi gick ti Mc och åt där ;) Och sen så träffae jag Ida vid Gamla Stan , och sen tog vi färjan till Grönan. Och sen så träffade jag några kompisar av henne och så träfffade jag Linnea som jag träffade förra Lördagen vid Gärdet ;) 
Men imorgon så har vi SKOLAVSLUTNING !!!! Äntligen !! Vet , slutar ganska sent men längtar ! Ska åka till Polen , Tyskland och Spanien ! :D Så det kmr bli skoj ;) Hah men så ska jag gå och köra The Sims 3 :P hahh kmr ihåg när Alexis var här , vi gjorde nån fet kvinna , haha som åt mat hela tiden !! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0