Mycket har hänt ..

Hejsan :) Den här helgen så har det hänt vädigt mkt. Vi börjar med Fredag. Då var det midsommar och då var jag och grillade med många vid vattnet , kul:) Och sen så kmr jag inte riktigt ihåg ,sen sov iaf hos magda , med karro och nicola , hah juste mjag gjorde så att karro och nicola tog fel buss hem till ig !! Hahha de skulle hem till mig men jag sa att det var en anna buss så de ade åkt 10 stationer mot spånga ,ahah moahahah i evil !! :D Men senare så åkte vi till Rålis och träffade några och sen så sov vi hos maagggie , och alllt var stäng i det här landet va fan , alla äffare er och allat i 2 dar , STUPID COUNTRY -_- !! Men vi lagade iaf lövbiff med kokta potatisar typ kl 3 , haha :P. och sen nästa dag så sov maggie hos mig :) Oc h vi åt hela dan jätte mkt ,och så var vi med Amanda :) hahha vi åkte till prisextra och så hade vi köpt glass och sånt sommar gott , vi satte oss i bilen dansade , lyssnade på rock och allt möligt , men sen när vi kmr fram hos magda så ser vi att ingen har påsen , hha , vi hade glömt den i affären :P . Men som sagt så åt vi väldigt mkt , glass ,kebab  burgerking , grillade kyckling med potatis mm ... Sen när magda sov hos mig så kollade jag på SAW 3 pch hon körde Sims 3 ;) Och igår så träffade jag Ida , vi gick  och åt på toacobar och sen så åt vi glass på montis :) Efter det så gick vi mot stureplan och bara satt där och åt :) Och idag så ska jag åka senare till Amanda för hon fyller år idag , typ så hon har party :) 

Ajuste , hah en rolig sak som hände var när magda och jag åt frukost hemma hos oss så drack vi Tropicna penic juce :D Skit gott man !!! Men juicy bits imported from African males ! 

                                                                   Our lovely delicoius Penis jucie !!! Very Gooood stuff ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0