Onsdag och Torsdag :)

Shoo my sisters and brothers ! Igår så vaar jag med Ida. Dagen började med att ajg träffade henne vid Slussen , och efter det så gick vi hem till henne. Sen så var vi hungriga så vi åkte till Kungsan och åt :) Och gick runt i affärer och sånt. Och efter det så till Grönan , hah var massa med punkare där , för det var nåt rockband som skulle spela. Och efter det så åkte vi tnx till Slussen och där så gick vi och köpte godis :) Och sens å var jag tvungne och gå , skulle egenrligen sova hos henne men jag gick till läkaren idag , tidigt på morgonen så ...Men efter det så åkte jag till IKEA med mina föräldrar och runt där :) Köpte 2 filmer och en ny Kamera med 12.1 megapixel ! ;) Yeah , för min görra hade jag typ i 6 år elr nåt sånt :P haah . Skulle träffa magda idag men det blev inget så ska träffa henne imorn ist ;) ! Och imorn så är det midsommar !! Och då ska jag träffa Alex , Maggie och grilla :D ! Men nu så ska jag krypa ner i min säng och kolla på 10.000 B.C haha , kmr ihåg när jag var på bio på den med magda , vi kastae popcorn till en killes afrohår , haha ! 


 

10000bcposter.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0