Sportsday !!

Hello :) Idag på morgonen så hade vi sportsday , fast bara typ i 15 min för det rengnade så mkt , som det alltida har gjort :P Vi har typ inte haft nån Sportsday på jätte länge , och ärligt så tror jag att det är nån curse på sportsday , för det alltid rengnar !! Hah :P . Men iaf , efter det så fick vi äta , och sen så åkte jätte många pers till Tenkniska ,ha alla ville göra nåt men ingen visste vad , så det slutade med att jag , Sandra, Amanda , David och Linus åkte hem till Linus ;) . Gjorde olika skaer där Spelade guitar band och sånt ... . Men det värsta är att det har typ rengnat hela dan idag :( Inte kul , mina skor läckte och allt. Men ska snart läsa ut våran engelska bok som vi läser , och sne så vet jag inte vad jag ska göra , Ajuste , Paris Hiltons nya serie My new BFF elr vad det heter börjar idag , haha :P. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0