Trevlig Onsdag

P to the ATTY here !! Idag (ons) så var det kul :) Vaknade vid 9 men sen så sommnade jag om och då blev jag väckt av Alexis , hhe :) Ska träffa henne imorn ;) Long time no seen ju :) Och efter det vid 2 typ så åkte jag in i stan men mamsen :) Köpte saker till min Windsurfing , som jag åker på Fredag :) Och sen så köpte jag kläder , en väska och annat , och efter det så gick jag och åt på kungsan very good food :) Kycklingfile med klyftisar , olalal :O . Och efter det så mötte jag upp Maggie , Sara och Amanda :) Vi gick runt och efter ett tag så träffade vi Karro . Men sen så kom det stora problemet , Sara och maggie ville åka till Bredäng för att träffa några men jag och Karro ville gå på Bio och se The Proposal , så vi höll p hela tiden ... Men efter ett tag så åkte sara och magda iväg , amanda åkte hem och jag och karro gick till kUngsan för hon var hungrig :P Sen så hade vi inget o göra så vi satte oss i gröna linjen och åkte vart den tog oss , ahha och vi hammnade på stationen Islandstorget .. ehhh (?) Middle og nowhere  , hah men sen skulle vi ju på bio men vi hann 2 min innan filmen började :) Och sen så skulle maggie med , och hon hade gått till fel bio och sen så var dörrarna stängda så hon kunde inte komma in , haha :P . Åhh ska bli så skönt att koma bort ett tag nu från det här landet !! Orkar verkligen inte med Sweden !! Man blir bara pissed off !! :@ . Först så ska jag åka till Polen i1 månad åker på Fredag :) Och sen så ska jag åka till Berlin i några daar , sen kmr jag hit igen i 3 dagar , åhh... Men sen så drar jag till Espaniai till min kusin 2 veckr!! Woho !! Och kmr typ 5 dar innan vi börjar skolan så kmr inte var här mkt :) Very najs ;) !! Men ska kolla på nån film elr nåt sånt elr försöka somna för mitt system är helt fucked up , lägger mig 4 och vaknar 1 inte bra man .. Måste bli normal innan jag åker och vindsurfar ju :P .

Godnatt  :) 

                                                                               Alicante ... cant wait !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0