Wow !!

Hejsan :) Åhh sorry för  jag inte har varit aktiv men det är Sommarlov och jag har i´varit upptagen !! Men berättar iaf ;). Så i Lördags så fick jag min katt ,elr inte min direkt med ajja , Maja heter hon , hon är väldigt gullig och det. Men på början så fräste hon hela tiden .. inte roligt :P Och i Söndags så var jag för det mesta hemma och softade , kollade på Ghost Rider och andra filmer :). Sen i Måndags så kom Ida hem till mig , O´Ååhh vi kollade på nån sjuk fim som hette The Happening , hah elhur Ida ;) ? Men vi åt glass och sånt. Och på eftermiddan vid 6 så åkte jag hem till Janice och träffade massa med folk elr the usuall people ;) Där så satt vi och kollade på Superhero movie och myste :) Och efter det vid 9 så gick Alex , Karro , Maggie , Sara A/B , Cissi och jag på Baksmällan ! OMG ! Det är en utav e roligaste filmern jag sett !! Allvarlgt !! Ni måste verkligen se den :O ;) ! Hhahh jag och Sara garvade hela tiden !  Totalt ! Och efter så åkte jag med Cissi och Karro hem , och sen så var det bara jag occh C kvar ;) Hhaha hade liten entertainment på tuben  ;) Och idag så har jag grillat i Vasaparken med Sara A/B , Anton , Hilam ,David , Linus , Cissi , Karro ,Magda Amanda, Adrian :) Hade superhärligt sommar väder ! :D Man bleV så glad !! Hha och solade lite ;) Men efter det så träffade jag Ida och Maxi vid Hötorget :) Vi gick på donken oc åt och sen så gick vi till SOUK och annat . Och sen så åkte Ida hem till mig en stund , men så gick hon :) Och imorgon så ska jag sova hos henne :) Got to rest now :P See ya ! 


HQ 4 better quality ;) 


Sick movie ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0