A supriseing day :D

Hello my cutepies ! Idag näsr jag praode , så kom Magda och Alex och hälsaDE PÅ MIG !! Blev så glad :D och fick en välldig gullig present från de , Monica Mastermind , hahha  thanks guys :) so sweet . Hhah och de berättade att det tog 2 timmar för de att komma dit , för ärligt talat , så ser det ut som jag proar på landet elr typ mitt i ingenstans , haha. Men iaf , efter jag hade slutat så drog vi till Östermalm , hah och på vägen dit , så hade vi det roligt , skrattade väldigt mkt. När vi kom fram till öster , så gick vi till Fältan , där så åt vi på Mc :) Hhaha gud vad vi skrattade där , hahha , fick ont i levern typ elr nånstans , för jag skrattade så mkt ! Och Magda spottade ut vatten och glass , haha ! Magda and Alex , you made my day !!!


Monica Mastermind :)

Kommentarer
Postat av: Maggie

u said week before..... WEEK

2009-03-26 @ 09:17:51
URL: http://maggiemcflash.blogg.se/
Postat av: patti

va ?

2009-03-26 @ 16:55:39
Postat av: Maxi

aah vad gullit! <3

2009-03-26 @ 18:29:18
URL: http://zini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Patti vi köpte den där dockan för att visa dig YOUR FUTURE :D;P<3

2009-03-26 @ 21:26:41
Postat av: Anonym

haha , okej ? :P

2009-03-26 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0