Everything you can do , I can do better

Tjena kompisar :) idag så var jag med min mamma på stan :) Köpte 1 gulig tröja (?) till sommaren , 2 linnen och 1 par jeans från Cheap MOnday :) Och sen så åt jag i Kungshallen där jag träffade Sara och Nicloe :) Efter det så åkte jag hem och kollade lite på nån film jag köpte igår , "Blood Diamond" har inte sett hela men so far so good , kan jag säga ;) Hahha är en liten närd nu som kolalr på Star Wars och Sings på tv :P och båda är ju typ om utomjordingar :P på tv 4 och tv4+ , haha , ajuste skulle inte gå till våra "vänner" idag men det är typ nästa vecka .. Ne men nu ska jag kolla vidare på tvn , och imorngon ska jag ha gäster , min mammas gudson kmr till oss ,Patrik , som är en jobbig , bråkig liten unge. He´s going to be a pain in the ass , kan jag bara säga  <3


Kommentarer
Postat av: Sandrooshka

2009-03-22 @ 21:13:31
Postat av: Anonym

Finally! Duktig flicka! Du har lärt dig det där med gaster!! Hallelujah! It's a miracle!!!!!

2009-03-22 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0