Friday and no more school ! Hell yeah !!

Hello sugars ;) sitter här och sricker Burn och ska snart kolla på Gossip Gilr :P Men igår så var det kul ;) hade ingen internet så kunde inte skriva , blir lite irreterande på det ... Igår efter skolan , så var jag tvungen och gå tlll läkaren , men efter det så träffade jag Magda , Sandrqa , Sara , Leo , Sharre , Jonis och Linus på Burger King. Satt där och praade iaf och efter det så åkte vi till Östermalmstorg/Stureplan för jag , Magda och Sandra ville ha armband ;) he. Och efter det så gick vi runt där. Sen så åkte jag Och Sandra hem till henne. Vi gick och köpte pastasallad och brownies och sånt , för våran picknick som vi hade i Humlan :) men det var väldigt kallt så vi åt snabbt , hehe och efter det så kollade vi på olika Vänner avsnit hemma hos henne, A moment on on the lips , forever on the hips , hahah och gjorde andra saker ;)

ska träffa min mamma vid 1 i stan , och sen så är vi bjudna till några gäster typ ;) Have a great day , Patty !


Kommentarer
Postat av: sandra

det var kul igår!<3

what did i say about "gäster"?!

2009-03-21 @ 11:16:06
Postat av: p

hahh , ajuste ::O sorry

2009-03-21 @ 11:17:27
Postat av: p

hahh , ajuste ::O sorry

2009-03-21 @ 11:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0