Friday , I´m in love

Hello my cute readers ;) Idag så var det min sista dag på mitt första proa :D. Yes !! Är så glad , för var tvungen och jobba från 10 - 17:30 och de använde oss som slavar ju ! What the hell ?! :O Men nästa vecka så ska jag praoa på ett hunddagis ;) Och det är så skönt , för kmr typ jobba från 10 - 15:00 , heh typ vid Karlaplan så det är nära you , Maggie ;). Men iaf så fick jag ett presentkort från mitt prao idag  och efter det så gick jag och köpte Gossip Girl , 1 säsongen ! Som jag kollar på just nu ;) Och senare så ska jag klla på " The hills have eyes" HAHA det är en skräckfim om monster typ som bor i bergen och är kanibaler , Men omg , haha det´n är rolig och konstig , skrattade typ hela tiden , Remember Magda ;) Visas på 4an kl 00:10 , mohah! Och imorgon så ska jag sova hemma hos Alex ;) Hon har nå suprise till mig :O Säger att jag ska ha varma kläder och en ficklampa ? Any ideas where this might go to ?

xoxo Patricia




Kommentarer
Postat av: M A X I N E

hihi jag ska oxo praoa på hunddagis nu ;)

vad fick du present kort på?

2009-03-28 @ 11:28:52
URL: http://zini.blogg.se/
Postat av: patii

hha fick ett presentkort på 100 kr från djuraffären :P

2009-04-07 @ 23:38:50
URL: http://patriciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0