Oj!

  Hej , opps , märker att ajg inte har skrivit på 5 dagar ! Sorry men hade mycket o göra med projectet :P men nu är det skönt för vi får inga läxor mer , för nu iaf... Igår så var det Fredag :) väldigt mysigt var det också :) Efter skolan så var jag med Magda , Sara och Amanda. Vi åkte till Söder och åt där :) och sen så hängde vi där. Och efter det så gick jag hem till Magda. Där så åt vi mer , kollade på "Jhon Tucker must die" och en galan sak som jag blev utsatt för .... 
   Idag så vaknade jag vid 12 ungefär , väldsigt skönt :) och sen så åkte jag in till stan för att träffa min mamma och köpte någgra saker :) Och efter det så träffade jag Sandra , först så gick vi och åt på Kungshallen och sen så gick vi runt , haha fast det var väldigt kallt , och kom hem för 30 min sen typ .Ha en trevlig kväll <3

Kommentarer
Postat av: sandra

ohhh you EVIL GIRL! lägg upp bilden! or else...

MOAHAHAHA

2009-03-11 @ 09:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0