Torsdag :)

Tjenare babes ;) idag så hade jag 3 engelska lektioner :O jag vet , lite jobbig och specielt idag när vi skulle skriva en sammanfattning om en film så fick man vänta tills alal blev klara , och blev klar rätt så tidigt och fick vänta ungefär 40 min tills man fick gå -_-. Fast efter skolan så träffade jag först Ida och så åkte vi till östermalmstorg och träffade Sara där :) Haha ajuste, vi träffade Martin där hha , han som gick förr i våran skola :P Och sen så var jag med de när de letade efter prao och det blev 7/11 ;) . Och efter det så åkte vi till T - centralen och hängde där en stund. När jag kom hem så åt jag mat , för jag o Ida var väldigt hungriga och trötta när vi var i stan -_- . Så det blev B&J och pastasallad ;) Nu så ska jag kolla på några nya Gossip Girl avsnit !!! Älskar Gossip Girl :D Så spännadne nu med nya avsnit , cant wait !!
C ya Later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0