Weekend + more

Tja snyggingar ;) I Lördags så sov jag hemma hos Alex. Hon hade ju en suprise till mig och det blev en kontser för Earth Hour i Skansen :) Var där också med Magda och Sara ;) Det var olika som sjöng Suguarplum Feries , E.M.D , m.m. Och kl 20:30 så blev det mört , och så var det dimmigt så det såg ut som nån Ghost town :O läskigt var det . I Söndags så var jag hemma och myste. Och idag så hade jag min första prao dag hos hunddagiset , vid Karlaplan :) Hhaha åhh de var så gulliga och fick gå med 8 hundar , jobbigt .. Men ser verkligen fram emot imorn , för då ska jag träffa min wonderful Maggie  <3 , ska gå på bio med henne , har blivit våran tradition , right M ;) ? Och så var det så varmt idag :) Och såg att det ska vara 20 grader i Polen den här veckan !!! Det är ju jätte varmt :O !

Many hugs from me <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0