Its Friday !!

Heejsan :) Idag så har det varit en skön dag :) PÅ music så fic kjag köra trummor :P haha men gick ändå bra , och sen så hade vi matte och då hade vi vikarei :D vilket det aldrig händer , så vi hade Eva , haha hon skriker bara :P och på choice så gjorde vi våra project till science fair :) . Men efter skolan så träffade jag Magda :) Först så gick vi hem till henne och sen så åkte vi in till Hötorget och träffade Veronika och Caroline :) Och träffade andra folk från Franska skolan ;) hehe. Men sen så åkte jag hem , har varit ute och handlat och sånt.  Och köpte godi , men mår dålig nu :(  och har så mkt att göra och ingen tid. Måste göra science projectet , spanskan presentationen , matten och svenskan , och sen så kmr jag inte vara hemma imorgon och kmr hem på söndag eftermiddag , för ska sova hos Alexs landställe ;) Fun stuff !!! Men ska börja jobba med mitt science project nu :P , skriver senare , LOVE PATTY <3 



Not good ...... :S  , kids , they try this at home :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0