Lång Helgen och Måndag !!

Ojj , hej !! Har inte kunnat skriva , för har varit väldigt upptagen de senaste dagarna :). 

Fredag : I fredags så var jag med Ida på Grönan :) Vi hade det roligt , som alltid ;) Jag åkte fritt fall och tilten förstag ången :O !!! Och jag älskade det ;) !!  Sen så träfffade vi Eric Eriksson , ha som gick i åran skola , han skulle åka tilten men han fegade ur :P he så vi fick åka med hans polare ist . Och sen så haände andra grejer ;). Senare på kvällen så kom min syssling hit :) 

Lördag - Söndag : Då var jag med min syssling och hennes familj och så gjorde vi olika saker , eftersom det var första gångne de var här ;) Så vi åkte runt till olika ställen och sånt :) 

Måndag : Idag så var det skönt , elr vi gjorde ty ingenting , på maten så var vi ute i den varma solen !! :D Älskar vädret idag !!!! Happpy !! Och det bästa är att det är ungefär 2 veckor kvar till sommarlovet !!! ;) . 




                                                                                 Åhh längtar tills SOMMAREN !!  <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0