Måndag :)

Hello :) And im back on track ! Som sagt så kom jag hem igår men var väldigt trött så jag skrev ignet :P . Men det var jätte kul hos As landställe :) . Vi hade varm väder och gjorde olika sakerr ;) . Senare på natten så kollade vi på " House Bunny" och "The unborn" !! Och de var väldigt bra och senare så kollade vi på nån gay movie med Collin Ferral :P hhaha och sen så la vi oss vid 3 och vknade vid 10 så jag var väldigt trött :P. Och idag så hade vi matte prov men då så hade vi vikarie :P , Eva , haha hokan inte ta hand om våran klass , men måste göra klart mitt science project , har lite kvar och spanska presentation :( så måste gå och jobba nu , men skriver ofc senare ;) , Puss o Kram ! P.S IDAG SÅ FYLLER MIN ÄLSKLING ÅR !! GRATIS MAGGIE !!! <3 

Ajuste !! Kom på att jag ska få min nya säng idag !! Hahh men de har konstiga tider :P , de kmr mellan 22:00 - 00:00 på natten , :P 

 

house-bunny1.jpg

 


 

unborn-poster_s.jpg

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0