Science Fair ;)

Hello sweeties ;) Som agt så hade vi ju Science Fair :) . Var väldigt kallt på morgonen !! Men sen så kom solen och då så var det skönt :) Hade Acid Rain så fick prata om det och sen så hade vi vattenkrig , haha :P och så slutade vi kl 2 !! Blev väldigt gad :D . Efter skolan så åkte jag , Magda och Amanda till Hötorget. Och där så gick vi till Carolines skola , Stockholm International School !! Och måste bara säga : OMG !! Och den var hur cool som helst !! Ingen kan prata svenska där , bara engelska. Och när vi skulle hälsa på henne så vara man tvungne och gå till deras reception och skriva sittt namn på ett paper med alla visitors . Älskar den där skolan ;) och den ligger på ett skit bra ställe ju :) . Och efter det så träffade jag några nya personer , kompisar till Carro :) Och efter så åkte jag hem , och snart så ska jag göra min MVG essay som är till imorgon :P , skriver mer senare :) , See u later <33 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0