The Saturday Yesterday

Hello :) Är det bara jag som älskar vädret elr vad ? ;) åhh och imorgon så ska deet var 28 grader !! :O Och det är bara typ 10 dagar kvar till Sommarlovet !!! Längtar så mkt ! Men nog om det , ska berätta vad som hände igår ;). Först så var jag i stan , köpte ett par shorts och en tröja , och sen så råkade jag träffa Magda :) Så var med henne :) Sen så träffade vi några personer , och sen träffade vi Karro :) Vi gick runt och letade efter kläningar till avslutningen men ingen hittade nåt :P . Men efter det så gick vi iaf runt stan och sen så gick vi och åt på Taco bar , och sen så gick vi till donken vid Kungstregården. Där så träffade vi Ida , men så åkte jag och Ida hem till mig en stund och efter det så åkte vi till grönan :) Var inte så kul på början då , det var skit långa köar till allt och sne träffade vi olika roliga personer , hahh elr hur Ida ;) . Och sen så blev vi varnade :P heh , knäppa människor detfinns där ... Men efter så åkte vi hem , och på vägen så hade vi också kul. Och idag så har mina föräldrar åkt  till Polen , de åkte typ för 3 timmar sen och kmr på Onsdag , so that means that im stucked with my granny .. hahah .... får se hur det går :P. Men just nu så sitter jag och kollar på Simpsons , så kul har jag det här hemma :P. 

Men hörs senare , får se vad jag gör idag :) 


Åhh .... vi åkte här äckliga tjätlaren elr va den heter , åhh jag mår så såligt ut av den , jag tror alltid att jag kmr ramla i vatnet , läskigt !! 

Kommentarer
Postat av: ida

det va kul på slutet ! ;D AHHA ! <3333

2009-06-01 @ 20:41:00
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Anonym

hhaha , yess ;) <3

2009-06-02 @ 21:03:17
URL: http://patriciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0