Tisdag och Onsdag !!

Hey Gorgeous !! Sorry att jag inte har skrivi så mkt , men ahr bara haft för mkt o göra :P . Igår så hade vi spanska presentation och det gick väldigt bra :) och sen så hade vi gympa , skulle ha orengtering (?) men ist så körde vi fotboll -_- och så gick det dåligt ... Gjorde illa mig i foten , så kunde inte gå och den blev lila o allt .... inte roligt . Men efter skolan så gick jag med becca , sara och alex hem till becca för att göra vårt scienc project , som vi har till imorn. Och då har vi science fair , vilket betyder inga lektioner !!!WOHO !! Och idag så har jag varit hemma because of my foot :( och bara legat i min säng , men har blivit bättre :) . Men ska gå tvätta mig och det och sen kolla på Greys Anatomy :) Puus o hejj :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0