Torsdag och Fredag !

Hello snyggingar ;) Igår så var det en skön dag , vi hade vikarie , Eva :P på våra 3 engelska lektioner :D hahha , inge n lyssnar på henne . Och sen sen på rasten så var vi lite konstiga , ( några girls ;) ) Harry Potter , kan jag bara säga ;) . Men efter skolan så hängde jag med Maggie och Amanda :) Först så gick vi och åt på BK , hah magda gjorde sin egen foundation glass :) . Och efter det så åkte vi hem till Amanda en stund och så var jag tvungen och åka hem . 

Och idag så började min dag verkligen dåligt. Vaknade kl 7 men var så trött och gick o la mig igen , så att jag vaknade kl 7:45 ist !! Hade försovit mig. Och sen så var min buss sen. Och jag var 25 min sen :P . Verkligen en dålig start på morgonen. Men sen så blev det bättre med vädret !! :D . Och efter skolan så hängde jag med Sara , Magda , Amanda ,Cissi , Alex , Leo och Adrian till Hötorget och där så träffade vi Carolina :D !! Men var tvungne och gå senare för jag skulle träffa Ida ;) <3. Och det gjorde jag . Först så gick vi och åt på Kungsan , och efter det så gick vi runt , satt isolen och åt B&J ;) Och efter det så gick vi på bio. Vi gick och såg My bloody Valentine 3D !! Omg , hahaha alal skrek och Ida skrek hela tiden och hon krossade nästan min hand !! Hhah ne men den var läskig , hatar den där Harry som gick runt hela tiden och mördade folk !! ohh och slutet !! Och vi var på team TOM , eller hur Ida !! Men kan bara säga att min dag började dåligt men slutade väldigt trevligt ;) 





Kommentarer
Postat av: ida

hahah ja vi hade det jätte trevligt ! :D

haha förlåt ! hah o ja ba neeeej mörda inte den sööööta ! xD fast d va ahn som döda alla ! ;O

ååååhhh !!!

2009-05-29 @ 23:04:36
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0