Torsdag :)

Hello :) Idag så var det lungt i skolan , på engelskan så presenterade jag och Alex och vi fick MVG !! 30/30 AWESOME !! Och sen så fick vi gå ut på engelskan och läsa våran bok , som heter The Wave , men alla gick in igen för det var kallt :P Och efter det så hade jag prov , Och sen efter så träffade jag Maxine och Ida inne i stan. Där så gick vi runt och så köpte jag fina presenter till min Mags som fyller år på mådag !! Grattis älskling and many hugs and kisses !!! Är bara 6  dagar äldre än dig , plutten ;) Och sen så trodde jag att jag hade tappat bort mina nyklar , så jag letade de hela tiden men sen så hittade jag de ;) Och förlåt för jag inte har skrivit så mkt , men jag håller på och lära mig saker om min nya dator , så det tr lite tid ;) Men ska gå och göra en sak nnu , ses <33 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0