Valborg , 1 Maj och 2 Maj !!

Hello homies ;) Har tyvär inte skrivit så mkt , eftersom jag har inte varit hemma så mkt de senaste dagarna elr hur jag ska säga dret , har varit väldigt upptagen .Men så ska jag skriva vad som har hänt i helgen :) I Tors så var det valborg och då var jag med Mgda och company och killarna ;) Väldigt crazy var det , kan man säga !! Jag mötte alla vid Rållis , där så satt vi , ( några låg , heh ) och efter det så gick vi in på Mcdonalds vid Fridhemsplan , och sattt där och beställde mkt vatten . Sen så var jag tvungen och gå hem , medans all andra åkte hem till Magda.

Igår så var det ju Fredag ;) och då så gick jag till Grönan med Ida :) Vi hade väldigt roligt där , kan man säga , vi åkte bara insaine och katapulleten hela tiden , om och om igen ! Sen så träffade vi massa med människor och våra polare Oscar , Mattias och den andar snubben med piercing vid Katapullten !  ( de jobbar där , hah) Ajuuste , sen så gick vi in till spök huset !! Omg , kan ajg bara säga ,jag skrek hela vägen dit , och så väntade vi på folk , för det var en kille som sa att vi skulle dö , för vi vara bara 2 och ingen annan var där , men sen så kom det 2 killar och 1 tjej så vi gick in med de ;) Hah höll ena kille ndär för vågda fan inte gå sj där !! Och sen så började jag prata engelsk med de där som skräme folk , och jaga bara skrik inte på oss och skram inte oss :P och han som var där var från Brazilien ( som alla andar ) och bara dont touch me , u do not touch the ghosts :P Var hela dagen med henne kan man säga , från 3 till 11 :O .

Men idag så är det Lördag och jag ska träffa Rebecca , Sara och Nicole vid Odenplan snart , för vi håller på med vårt science project :P Så måste gå nu och fixa mig , och sen så drar jag ;) Men det var allt för nu , Puss o Kram Patty <3



Kommentarer
Postat av: M A X I N E

Hmm.. jag skulle ju vara med nicole ida :S

o ida. men happ. i guess not :P <3

2009-05-02 @ 11:41:48
URL: http://zini.blogg.se/
Postat av: ida

hahha nej stackars maxine ! 3<3

2009-05-02 @ 16:12:32
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: pattti

hello :) träffade inte nicole idag ;) elr sara

2009-05-02 @ 17:25:33
URL: http://patriciias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0