Very najs wekkend !

Shooosan ! Sorry att jag inte har skrivit så mkt , men har inte haft tid :P. Men ska skriva lite om helgen nu ;). I Fredags så var jag med Ida , Caroline och Josefine , efter skolan :) Alla var hungriga så vi gick in i BK och åt :) . Sen så åkte jag till Grönan med "Emma" heh , det var väldigt roligt !!!! Och varmt ;) . Och igår så var jag med Karro , Anton , Viking , Magda , Veronika och Dominka :) . Först så träfffade jag Karro och Magda och sen så träffade vi Viking och Anton , och så åkte vi hem till Vevs house i Vårberg :) Där så grillade vi och hade mysigt  :) . Och efter det så åkte vi alla till tekniska , träffade några vänner till Karro och sen så hittade vi en påse full med burkar , hah luktade sprit och allt :P Alla blev typ höga på luft , haha och sen skäpade vi ner med burkaran om sånt , kul kul !! Och idag så har jag varit i Kista gallerian och Barkaby ;) Shoppade och köpte många grejer :D . Nu så ska jag äta snart , och sen så måste jag göra svenskan och öva på spansak , har prov på tisdag :(.

P.S Grattis Cissi på födelsedagen <333 !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0